تصاویر افتتاحیه جشنواره عکس جایزه تهران

تصاویر افتتاحیه جشنواره عکس جایزه تهران

افتتاحیه جشنواره جایزه عکس تهران

پوستر و سایت جشنواره عکس پنجمین جایزه تهران با حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از هنرمندان در مرکز فرهنگی هنری دارالفنون رونمایی شد:
14 مهرماه 1397 همزمان با روز تهران و هجدهمین سالگرد تاسیس مرکز فرهنگی هنری دارالفنون آیین رونمایی از پوستر و سایت جشنوراه عکس پنجمین جایزه تهران با حضور احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، جمعی از اساتید و پیشکسوتان عکاسی برگزار شد. در ابتدای این مراسم محمد مهدی تدین موغاری دبیر برگزاری جشنواره به ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف، محورها و ویژگی های جشنواره پرداخت. در ادامه احمد مسجدجامعی روز تهران و تقارن این روز را با هجدهمین سالگرد تاسیس مرکز فرهنگی هنری دارالفنون تبریک گفت. و از نقش موثر این مرکز در روند آموزش و تربیت نسل جوان در عرصه عکاسی قدردانی کرد. سپس به ارائه توضیحاتی در خصوص این جشنواره پرداخت و گفت امسال بر این شدیم در پنجمین دوره جشنواره تهران برای اولین بار جشنواره عکس را مستقل برگزار کنیم. وی اظهار امیدواری کرد با اعتماد به بخش خصوصی و ترکیب مناسبی که در ساختار جشنواره مذکور شاهد هستیم، امیدواریم که این جشنواره بتواند به نتایج ارزشمندی دست یابد.
همچنین مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از هنرمندان حاضر و دست اندر کاران برگزاری این جشنواره تشکر کرد وبرنقش اطلاع رسانی شفاف واستفاده ازظرفیت های فرهنگی تاکید کرد. سپس آئین رونمایی از سایت و پوستر جشنواره عکس تهران توسط احمد مسجد جامعی ومدعوین حاضربرگزار شد.
شایان ذکر است رضا عابدی، رحمت اله قادری، علیرضا عابدی، محمد سعید خسروی، مریم حسینی، پژمان دادخواه و پیام قلی زاده از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.